Tuesday 18 December 2018

Laporan Polis terhadap Felda.

Pada 21-23 julai 2017 lebih kurang jam 08:00 pagi hingga jam 05.00 ptg di Dataran Putrajaya Felda atau Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan telah mengadakan Sambutan Hari Peneroka Peringkat Kebangsaan Tahun 2017. Pada hari tersebut pihak Felda telah menggunakan No Digit bahagian hadapan kad maybank saya dan kad bank saya pada ketika itu baru sahaja ditukar dengan yang baru dan secara terang-terangan mereka telah meng-upload gambar kad berkenaan ke dalam laman sosial facebook felda. Untuk pengetahuan pihak polis juga saya pernah menerima panggilan telefon dan dia meminta no bahagian hadapan Kad Maybank saya. Ketika itu saya berada di dalam Kolej Antarabangsa Cyberlynx pada tahun 2013. Pada masa itu saya pelajar Diploma In Football Studies dari julai 2011 hingga oktober tahun 2013.

No comments:

Post a Comment

MH370 dan MH17 ..

Kita sambung lagi cerita pasal 2 biji kapal terbang ini, terlalu byk konpirasi yg mengaitkan 2 kapal terbang malaysia ini termasuklah dikait...